WORLD SCHOOL & LYCEUM. Language. Maths & Science – мережа ліцензованих міжнародних шкіл в Україні, які навчають за потужною міжнародною програмою, визнаною в більше, ніж 160 країнах світу.
Наші переваги:
✔️ мережа ліцензованих міжнародних шкіл з високими стандартами освіти
✔️ атестація учнів за міжнародним і державним стандартами освіти
✔️ два свідоцтва про освіту після завершення кожного етапу навчання: міжнародне – визнане у 195 країнах світу – та державне
✔️ спеціалізація: фокус на мови, математику та природничі науки
✔️ білінгвальне навчання: англійська та українська мови – на високому академічному рівні
✔️ диференційований підхід до навчання: робота з талантами, сильними сторонами кожної дитини та подолання складнощів на навчальному шляху
✔️ сучасні навчальні матеріали і підручники
✔️ сертифіковані викладачі з вільною англійською та українською мовами – освітяни нового покоління
Ліцензії на провадження освітньої діяльності
Кампус Оболонь
Ліцензія на освітню діяльність у сфері дошкільної освіти
Ліцензія на освітню діяльність у сфері початкової освіти
Ліцензія на освітню діяльність у сфері базової середньої освіти
Кампус Теремки
Ліцензія на освітню діяльність у сфері дошкільної освіти
Ліцензія на освітню діяльність у сфері загальної середньої освіти
Кампус Львів
Ліцензія на право провадження освітньої діяльності у сфері повної загальної середньої освіти
Акцент на точних науках
У звичайних школах точні науки зведені до вивчення формул і таблиці множення. Але формула — це лише інструмент; кожна формула була колись винайдена для вирішення практичних задач або опису природних явищ. Ваші діти власноруч винаходитимуть формули та аналізуватимуть природні явища. Діти пройдуть шляхами Піфагора, Архімеда, Ньютона і навчаться самостійно шукати зміст. За кожною формулою учні побачать сенс; зможуть описати формулами нові явища; розвинуть навичку вирішувати глобальні задачі.
Точні науки — не нудно. Точні науки розвивають допитливість, винахідливість, раціональне мислення, вміння ставити влучні питання. Знання точних наук дає змогу застосувати унікальні навички у реальному житті, вирішувати складні задачі найпростішим шляхом, встановити логічні зв’язки між ідеями та поняттями, формулювати, обґрунтовувати та презентувати свою думку.
Акцент на вивченні мови світу – англійської
Англійська мова давно вже не просто шкільна дисципліна, а універсальна мова, якою розмовляє світ, яку розуміють у будь-якій країні. Це мова, завдяки знанню якої можна порозумітися будь з ким та відкрити шляхи до міжнародної спільноти і кар’єри; мати широкий вибір освіти та професії, як в Україні, так і закордоном.
Міцний фундамент закладається у людині з дитинства та впливає на усе її подальше життя.
| Місія | Наші випускники — це громадяни світу. У них є широкий життєвий вибір і можливості для подальшого навчання і розвитку. Майбутнє світу – в їхніх руках. |
| Мета | Зробити якісну освіту доступною та цікавою. Діти, які хочуть і вміють вчитися, — наша мета. Учні прогресують та реалізують власний потенціал завдяки найкращим світовим досягненням у сферах освіти і науки. |
| Наші цінності | Фундаментальні знання. Пріоритет WORLD SCHOOL — фундаментальні знання з математики, мов, природничих наук. Це основа мислення та світогляду людини. Дані нагуглюються, фундаментальні знання, навички та розуміння — ні. |
| Інтегрованість у глобальний контекст. Світ стає близьким і звичним: міжнародна програма, підручники, теми, проєкти — усе це синхронізує дитину з глобальним інформаційним, етичним, ціннісним контекстом. | |
| Системність. Роки у школі не мають витрачатися на застарілі стратегії та невдалі експерименти. Системні рішення кращі за точкові. Саме системність у побудові програми, підтриманні культури велбіїнгу, організації простору — те, що разом гарантує академічний прогрес кожної дитини. | |
| Реалізація потенціалу особистості. Освітня система побудована навколо реалізації потенціалу кожної дитини, через розуміння й підтримку її намірів і прагнень. | |
| Самостійність і відповідальність. Через самостійність дитина укріплює віру в себе та свої сили. Через баланс прав та обов’язків опановує відповідальне ставлення до власного навчання, реалізації проєктів, оцінювання свого прогресу. | |
| Навчання – частина життя, а не підготовка до нього. Діти вже живуть, а не готуються до життя, тож ми вчимо практикувати здобуті знання, навички та розуміння в їхньому повсякденному житті. | |
| Задоволення від навчання. Кожен учень прагне знань через усвідомлене бажання замість напруги. Ми впровадили культуру організації навчання, яка враховує фізичний, емоційний і соціальний стан кожної дитини, тож академічні результати здобуваються внаслідок мотивації і живого інтересу, а не примусу. |